Äckligt varmt.

Gu idag har de varit så himla varm. Har varit närmare 30 grader i skuggan. Skönt med lite värme, nu ska man inte klaga när den äntligen har kommit. Hoppas bara den håller sig 2 veckor till eftersom vi ska fara till Lyksele på onsdag och vara där i 5 dagar.

Idag har jag och Malcom trotsat värmen med Tessan och Nova i Luleå. Var skönt att komma iväg fastän de tog sin lilla tid..ha ha. Sen tog de mycket längre än vi trodde att gå omkring och då måste ja ändå meddela att vi inte alls var på många affärer. Tar tid när man har små barn där de ska ätas sen ska man äta själv. Tror vi var inne på max 4 affären inne i stan och sen gjorde vi en snabbsväng in på Storhedern och barnens hus. Men trevligt var de, så tack Tessan för en trevligt dag idag.

Ikväll har ja och Melwin myst på. Sett på fim och ätit äpple, glass och drukigt dricka. Han har varit hos Eva och Roland ( Robbans ena faster) hela dagen och haft de jättekul. Var en trött liten kille som somna nästan på en gång. Efter de har ja bara slappat. Är helt slut i kroppen av värmen. Tycker så synd om älsklingen som måste jobba i denna värme. Hoppas han kommer hem snart, men Robban trodde han skulle jobba till 1 tiden. Sover nog när han kommer hem.

I förrgår var ju Linnea, Sara och Sabina förbi och de var riktigt trevlig. Fick surra av mig lite. Tog en bild av Sara på Melwin som ja sätter in här. Tror ja har världens sötaste lilla gossebarn, eller nu har ja 2 st. Ska sätta in lite mer bilder på barnen. Sen ska ja bara slappa framför tv.


 Snygg Melwin.

 En trött liten Malcom

 Melwin i tofsar och lejd min

 Malcom tränar nacken..duktig kille

 Glad men trött kille..snygg unge



 Puss på dig lillprinsen min

 Melwin och Sigge

 Vackerpojken min

 Finbild på mina killar

nu ska ja och Malcom och lägga oss. Sov gott

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0