Skit maskin

Är såå äckligt trött nu. Har typ inte sovit nåå inatt och de har inte berott på lilleman utan på våran skitmaskin som inte vill tvätta som den ska. Börja tvätta en svart tvätt på dagen ,senare när den hade tvättat klart (eller va jag trodde iaf) skulle jag tömma den och upptäckte jag att de fortfarande var vatten kvar i den. Då hade den stannat mitt i tvättningen och luckan gick inte att öppna. För att göra en lång historia kort så höll ja på till kl 3 i natt att försöka tvätta om och ändra tvättprogram så den skulle tvätta klart men tror ni de gick...nä förmodligen inte. Tvätten är fortfarande i maskinen med vatten. Blir såå less på detta. Sen vaknade jag kl 6 i morse för att lillebror ville ha mat och kunde inte somna om efter de. Så 3 jävla timmar har man fått sova i natt bara för att ens skitmaskin inte kan tvätta som den ska. Ska föröka laga den idag annars åker vi på att köpa en ny och de är man ju inte så sugen på att lägga pengar på. Men samtidigt så behöver man en. Kan ju inte handvätta allt.

Idag kommer de bli en vääldigt lugn dag om ja får välja. Ska väl plocka lite här hemma. Däremot så ska Robban och farfar bygga en sandlåda åt Melwin och göra lite grejjer på gården så de har fullt upp. Tror Melwin kommer bli jättenöjd med sin nya sandlåda. Han älskar ju att gräva i sand och dona på där.

Nä nu ska ja lägga mig och vila en stund medans lillebror sover så man orka med dagen. Och ni som vill veta så har vi inte bestämt nå namn till han än men vi spånar på. Så snart hoppas jag att han får sig ett

Tjingpling där ute

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Hon har börjat på Åsen (Ekorren). Jag och magen mår jätte bra, känns knappt som man är gravid för jag har verkligen lyckats undvika alla krämpor denna gång också. Vissa verkar ha tur. Fast de kanske vänder vem vet. Är allt bra med er då?

2009-06-04 @ 10:57:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Lea

Har du kollat silen?Där kan det fastna mycket skit och göra så maskinen stannar och luckan inte går och få upp,det har hänt med min gamla maskin!

2009-06-04 @ 15:50:32
Postat av: Mona

Jag säger som Lea, kolla silen. Får du inte upp luckan så kan du tömma maskinen manuellt för att sen kunna öppna och rengöra...



Lycka till!

2009-06-04 @ 18:21:26
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0