Trött som bara den

Som sagt  jag är så himla trött. Förstår inte varför för jag får ju sova hur mycket som på nätterna. Vi har ju världens snällaste lillebror som bara sover äter och skiter. Men jag är ändå såå himla trött. Kan ibland nästan börja gråta för jag är såå trött och vill inte gå upp.

Till alla er som undrar så har vi inget namn bestämt men vi har några namn som vi funderar på men de berättar jag inte än. De får ni se sen när de är klart. Hoppas inte de är så länge kvar innan vi har bestämt de för jag börjat bli gode så less på att kalla han för Bebis eller Lillebror.

I onsdags började Robban jobba efter att vara hemma 10 dagar. Var lite nervös över hur de skulle gå över att vara själv med båda men de har gått hur bra som helst. Som ja sa tidigare så har vi en sån snäll lillebror så de blir mycke tid med Melwin. Sen har han varit på dagis i 2 dagar och de har han tyckt varit jättekul. I onsdags bjöd Melwin på glass eftersom han har fyllt år. Var väldigt uppskattat.

I morgon ska jag nog gå på en promenad men Linda W och Linn. Blir nog en fika sen med våra små. Under tiden ska Melwin vara med pappa sin. Han verkligen älskar att vara med han och grejja på ute på gården.

På söndag ska vi på vildmarksfarmen i Kalix. Eller de låg någonstans där iaf. Tror Melwin kommer tycka de blir kul. Kommer få se vildsvin och andra djur sen oxå åka terrängfordon. De skulle ha öppet hus där på söndag.

Nä nu ska ja plocka ihop lite innan lilleman vaknar och ska ha mat.

Sara, hoppas du får en bra helg i storstan och hoppas du får en jättebra födelsedag. Stortgrattis till dig gumsan.

Tjingpling på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0