Bad och sång

Nu ligger lillgubben och sover medan Robban och Per lägger in golv. Kommer bli så himla fint när de är klart. Ska lägga upp bilder sen.
Jag och Melwin har duschat ikväll. Han verkligen älskar det. Fast att få fatten på huvudet är inte så värst skoj. Han har fått för sig att dricka vatten varenda gång han ska duscha. Sen blev ja så stolt över han för han kissa på pottan innan vi hoppa in i duschen. Vi försöker gå varje dag men sällan de kommer nå men när de väl gör de så får han massor av beröm och han blir så glad. Hade även en liten sångstund. Han är så himla söt när han ska göra rörelser och i vissa llåtar försöker han sjunga med men de kommer bara vissa ord. Mammas lilla sötunge.

Idag sov jag och Melwin minst 2,5 timma på förmiddagen. Hade sovit längre om ja hade fått. Är så himla trött nu. Har som ingen ork i kroppen. Men men de kommer snart de med.

Tänkte på en sak. Kan ju se att de ändå är några som som läser min blogg, men de skulle vara jätte jätte kul om ni kunde lämna ett litet hej eller nå. :-)

Sitter och tittar på Arga snickaren på 5:an, skulle inte vara dåligt om man fick nån som kom och hjälpte en lite med renoveringen. Känns som vi har massor kvar att göra men tiden finns inte till plus att nu börjar skotersäsongen och då vill ju Robban vara i stugan på helgerna och köra och mysa på. Förstår han för han har mycket nu både hemma och på jobbet.

I morgon ska jag till Piteå på ett möte. Ska lämna Melwin hos Robbans faster för jag känner att jag inte orkar ha med han eftersom jag ska göra lite ärenden oxå. Men först ska jag till sjukgymnasten och få akupuntur. Hoppas han sover bra i natt så han inte blir så gnällig i morgon.

Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva men ha de så bra alla där ute

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: saraisacsson

jsg saknar dig gumman <3 kommer snart till byn!

2009-03-11 @ 22:58:34
Postat av: Jenny

Klart vi läser vännen :-)



Annars hoppas jag att allt e bra med er & att du snart mår bättre..E ju inte långt kvar till han e ute lille krabaten så kanske de ger med sig..



Ja visst e dom i en underbar ålder nu våra killar, man e så glad då de gör saker spontant..

Så mysigt..



Ha en bra helg, kramar Jenny m.fam :-D

(jejja25 på fl)

2009-03-13 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0