Barnvakt och lunchdejt

Oj idag har de varit fullt upp. Som vanligt vaknade Melwin äckligt tidigt i morse och med det betyder de före kl 6. Försökte få han att somna runt men icket. Han ville upp och se på tv och äta välling i soffan så då gick jag upp. Var gullig med Robban och gjorde frukost på sängen. Han blev glad och jag fick veta att det var första gången sen vi träffades som han fick de men jag tror inte de. Sen åkte han på jobbet och vi glodde på tv en stund till innan vi gjorde oss ordning för dagis. Han är så glad när han får komma tid. Det som är synd att han bara får vara där 3 timmar varje dag.

Sen efter dagis åkte vi direkt till Piteå eftersom jag hade lite möten idag där. Träffa Sara och vi gick till Cafe Pite och lucha var sin blandsallad och Melwin fick plättar. Han verkligen gillar Sara för han tyckte de var så roligt när hon drog vagnen hans. Sa nej mamma när jag skulle göra det och även när vi skulle åka hiss. Han ville inte ha med mig alls verkade som. Vi sprang på hm och där hitta urfräna jeans åt han en huvtröja och ett skärp men Batman på. Sen var Sara så himla gullig och var barnvakt åt han medans jag var på lite möten. Hon skulle egentligen träffat sin kontaktperson men de blev avbokat så då tog hon Melle. Som sagt gumman Tack så mycket för att du ville ha han en stund.
När jag hade gjort allt som jag skulle göra hämtade jag en mycket glad och nöjd liten kille och for och åkte och hälsa på pappa/morfar en sväng sen åkte vi hem för jag var helt knäckt.  Så nu är jag så trött så de blir att lägga sig väldigt snart. Sen vet jag oxå att mina fogar kommer att vara fuckade nu i några dagar. Mindre kul.

Förresten så var jag förbi mammas grav idag och den var jättefin. Blev hur perfekt som helst. Jag längtar tils snön har farit så man kan plantera lite blommor och så på graven.

Nä nu ska jag betala lite räkningar sen så blir de som sagt sängen. I morgon kommer vår beställning från IKEA. Jippie. Nu kan jag göra Melwins lekrum klart. Hoppas att man hinner i morgon kväll. Tänkte att han skulle få sig en överraskning sen på fredagsmorgon när han har hyller och bord och stolar. Som sagt hoppas man hinner de.

Ha de så bra alla där ute

Tjingplig

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig helg på er, hoppas att ni har de bra..



Kram :-) // Jenny V

2009-03-21 @ 13:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0