Bm och ljusparty

Idag har jag varit hos min Bm på en vanlig kontroll. Gick gode så bra

SF-mått i v.33 var 30 (växt 1 cm på 2 veckor)
Blodtryck 123/74
Bebis hjärtljud 156 slag/min

Däremot så har busungen snurrat ett halvt varv så nu ligger den med rumpan neråt. Ska tillbaka till Bm och 2 veckor så jag hoppas han har vänt sig neråt igen. Annars blir de väl vändförsök och går inte de blir de väl prat om antingen kjejsarsnitt eller föda i säte om mitt bäcken är tillräckligt stor. Så jag hoppas verkligen han vänder på sig.
Sen så var jag tvungen ta ett blodprov för de blev nå fel med den förra. Mindre kul men men nu hoppas jag verkligen att de är sista gången. Hatar som sagt nålar. Sen har jag nu fått en tid till Spec-mödra för prat om förlossningsplan. Hoppas de inte tycker jag ska gå över tiden. Får skriva upp lite frågor tills tis så jag är förberedd.

Jag och Melwin har idag sovit 3 timmars middag. Helt sjukt va den pojken sover långa middagar nu. Inte för att de gör nå för då får jag oxå sova. Är verkligen hur trött som helst i kroppen. Men nu har jag bara 7 veckor kvar tills bebis kommer.

Igår kom världens bästa Sara förbi och sa hej åt oss. Melwin blev jätteglad när hon kom. Ville bara vara med henne. Satt och prata lite skit. Fick veta att hon är i byn hela veckan. Kul kul. Kanske vi ses igen i helgen.
Nu har vi äntligen fått ordning i Melwins rum. Tänkte lägga upp lite före och efter bilder. Blev jättenöjd. De enda som är kvar är att måla fönstret vitt och lista. Han verkligen älskar sitt nya rum. Men nu ska man bara få honom städa upp efter sig.

 

 

De övre bilderna är Melwins rum efter renoveringen och bilderna under är före renoveringen. Visst blev de fint?

Ikväll har jag varit på ljusparty hos Ida. Blev inge handlade för jag lova robban att inte göra de. Handla sist för över 800 spänn, men de var kul att få träffa lite folk. Nu ligger grabbarna och sover och jag ska snart göra dem sällskap.

I morgon ska jag till sjukgymnasten och prova ut Tens-maskin för de har inte funkat med akupunkturen. Blir fortfarande bara sämre och sämre. Så kanske detta funkar. Annars blir de väl kryckor för min del. Hoppas inte.

Ska lägga upp mer bilder sen på resten av huset som vi har renoverat. Snart blir förhallen klart. Blir stor ändring där.

Ha de så bra alla och

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Sandra Lagerskog

Hej!

Vad fint det blev i Melwins rum!!

Tråkigt att du bara blir sämre och sämre. Hoppas att TENS-maskinen hjälper lite i alla fall.



/Sandra

2009-03-24 @ 22:28:04
URL: http://www.omalltolitetill.blogspot.com
Postat av: Linda

Ser att det är inte länge kvar nu innan bebisen kommer. Vilken fantastiskt tid du har framför!!

Lycka till! // Linda

2009-03-25 @ 06:56:33
URL: http://lindaenkvist.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh vilken tuff tapet i melwins rum!!! Är det en fondvägg eller är det målat? Skulle vilja ha något liknande i Victors rum fast i svart, vitt och grått:-)



Kram Kram

2009-03-25 @ 07:19:14
Postat av: sab1na

så snyggt rum han fått :)

2009-03-26 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0