Läkaren

Hade ju som sagt en tid hos läkaren idag. Inget gick som jag ville. Har varit nedstämd och ledsen hela dagen. Känns som ingen tar en på allvar. Har mitt sista hopp på min barnmorska som jag ska prata med i morgon. Jag hoppas hoppas verkligen att hon kan hjälpa mig. Annars vet jag inte va ja ska ta mig till.

Har varit och hämtat Melwin på dagis för mer än en timma sen. De fick han inte att somna så jag försökte när jag kom hem så nu sover han. Vet att han måste sova för han bli såå gnällig annars på kvällarna. Ska snart börja med maten. Blir kyckling med mango och curry cream fraisch och ris med grönsaker. Hoppas de blir gott.

Sorryg Sara att jag inte kom idag men jag blev för nedstämd efter läkarbesöket. Hoppas de inte gör nå. Vi får ses någon annan dag.

Nä nu orkar ja inte skriva nå mer. Men ha alla en bra dag

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Lea

Tack och grattis själv, måste ju säga att din son ´är den vackraste kille jag sett=)och lykos dig som snart får ut din bäbis=)

2009-03-31 @ 23:09:53
Postat av: Angelica W

Tack Tack =) d känns jätte roligt. ska genast kolla upp familjeliv mitt vad d är så dyker jag upp där =)... När är ditt BF datum?... jag har haft ganska kraftiga blödningar så då har dom misstänkt missfall, och därför ultraljudat mig ... men bebis gror och mår som de ska så d är skönt =) ...

nu måste vi ta tag i det här med att ses ! jag ska bättra mig. kram kram

2009-04-03 @ 14:08:32
URL: http://lillaa84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0