Magbild v.34

Nu kommer jag med en magbild i vecka 34. Eller egntligen så är jag i v. 34 i morgon men spelar roll boll,

Är supertrött idag, Har haft mycke värk i magen och ryggen idag. I morgon ska jag till Spec-mödra i Piteå. Hoppas jag får en ny sjukskrivning och ett bättre intyg som jag kan lämna på dagiset.

Orkar verkligen inte skriva nå mer idag. Men samtidigt har de inte hänt så mycket.

          

Magen växer på, kanske inte så mycket men lite iaf.

Ha de bäst alla där ute.

Psss....lämna gärna en liten kommentar vet jag

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Sandra Lagerskog

Hej!

Nog kommer du garanterat att bli fortsatt sjukskriven. Du kan ju bara inte jobba så som du mår, med sammandragningar, foglossning, blödningar och allt.

Tycker magen redan börjat sjunka, eller??

2009-03-30 @ 21:15:51
URL: http://www.omalltolitetill.blogspot.com
Postat av: ida

jo vi gjorde fostervattensprov så vi vet ju att de är en liten kille =)

2009-03-31 @ 22:35:55
URL: http://idaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0