min lilla mamma

Usch va jag saknar dig mamsen. Saknade efter dig blir bara större och större. Nu har man börjat inse att du kommer inte att komma tillbaka. Hur mycket än man vill.

Har börjat ha mina mardrömmar igen. Har i flera dagar drömt om mamma. Och de handlar varenda gång att hon kommer tillbaka efter X antal dagar, veckor eller månader.

Sista drömmen handlade om att hon kom tillbaka efter ett halv år. Är skitarg över att jag har tömt hennes hus och gjort mig av med de mesta av hennes saker. Försöker förklara att vi inte visste att levde och om vi fått veta de så hade vi inte gjort de. Sen var hon så arg över en annan sak som har varit ett stort problem angående en man. Då blev jag så arg på henne och sa att han var en jävla skithög och jag skulle se till att han aldrig skulle finnas i hennes liv nå mer för de enda han har gjort är att göra henne ledsen.

Ska idag fara till hennes grav och se hur de blev med den nya gravstenen som jag köpte åt henne.

Va säger ni om denna sten? Tror ni hon skulle ha gillat den?



Nä nu orkar jag inte skriva nå mer. Blir såå ledsen inombord när jag tänker på henne. Livet är fan orättvist. Som ja sa tidigare så hade hon många år till att ge. 63 år är ingen ålder alls. Ibland undrar man verkligen om de finns en gud. Man börjar tveka när sånt här händer.

Vila i frid min älskade mamma. Hoppas du vet hur mycke du betyder för mig. När du lämnade jordelivet förlorade jag min bästa vän och en bit av mitt hjärta. Älskar dig.

Puss på dig min fina mamma

Kommentarer
Postat av: sabina

Klart hon skulle gilla den, men det är tråkigt att måste se över en gravsten för som du säger, 63 är ingen ålder! Vila i frid mamsen och sköt om dej Ninnie!

2009-03-18 @ 17:48:40
Postat av: Jenny

Åh vilken vacker sten, den kommer hon att gilla..

Men visst e livet orättvist ibland kan man tycka, vem vet vad "den/det" däruppe har för planer egentligen...



Annars skriver du så rara ord om din mamma, hon skulle/är nog så stolt över sin goa dotter <3

2009-03-19 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0