Ny vecka

Nu är de en ny vecka. Tycker veckorna går snabbt men samtidigt inte. Går in i vecka 31 i morgon. Snart bara 9 veckor kvar. Blir ingen ny bild i morgon utan nästa vecka.

Var några dagar sen jag skrev men vi har varit hos svärföräldrarna i helgen och då vill man inte sitta och börja blogga där. Känns inte så trevligt.

Så va har hänt de sista dagarna?? Har inte haft bra i magen. Mycke sammandragningar och värk i ryggen. Tror de rent av var en bit av slemisen som kom igår. Sen på kvällen hade jag jätteont. Hela magen blev som en fotboll och stråla ut mot ryggen. Får se om de blir värre ikväll annars får min BM titta till mig i morgon. Jag vill gärna ha tidigare denna gång men inte att den kommer över 2 mån för tidigt. Men de är säkert inge. Man oroar sig säkert helt i onödan. Men när man inte vet så blir man automatiskt orolig av sig.
Däremot så har lillplutt hittat min pissblåsa. Springer konstant på toa, men inge på nätterna som tur är. Tycker synd om de som måste upp flera gånger per natt.
Ska förresten till läkare i morgon angående min fortsätta sjukskrivning angående mina fogar. Hoppas jag får fortsatt för jag skulle verkligen inte orka jobba nu.

Sen till en annan sak. Melwin har blivit jättesnorig och hostig. Plus att han fick feber idag på eftermiddagen. Hoppas han blir frisk snart eller att de går över i natt. Inge kul när ens lillhjärta är sjuk. Gör ont i mammahjärtat. Nu ligger han i våran säng för han sover bättre där speciellt när han är sjuk.


Fick världens bästa överraskning av älsklingen i tors. Han hade köpt mig en Electrolux Ergorapido Special Edition i svart. Precis en sån som jag velat ha. Så nu är de så mycket enklare att dammsuga när ens fogar egentligen inte Han är mitt allt.

                                                                                         

Nä hade tänkt skriva lite mer men jag orkar verkligen inte. Sängen kallar på mig. Sov så gott alla.

Tjingpling på er


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilken cool dammsugare! En sådan vill jag också ha:-) Vad kostade den?



Hoppas det blir bättre med sammandragningarna, det är ju inte alls skoj:-(



Kram på dig!

2009-03-10 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0