Olycka

Berättade tidigare att Robban åkte med Melwin till sin faster med skotern. Var skönt att få lite tid för sig själv. Efter nån timma bestämde vi oss för att jag skulle hämta Melwin med bilen bara för att de hade varit lite bökigt för Robban att ta sig dit. Så jag gjorde mig ordning och satte mig i bilen. När jag just hade farit ringde Robban och berättade att han hade krockat med skoter. Hade blivit påkörd av en yngre kille som hade kört på fel sida. Som tur var blev ingen skadad. De enda var att Robban slog knät så han har lite ont nu. Men sen kom vi fram till att de bara var tur att inte Melwin var med för då hade de gått illa. Fick rysningar i hela kroppen när jag tänkte på de. Huvva de hade man aldrig orkat med om han hade gjort illa sig.

Var en snabb inlägg för nu ska ja kolla maten. Är gode så hungrig. Hoppas de börjar bli klart snart

Ha de bäst alla.

Tjingpling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0