Snön är tillbaka

Idag när vi vaknade var vi gode så sega alla. Speciellt jag tror ja. Är slut i kroppen från gårdagen. Robban gick upp med Melwin och då hör jag ett glatt rop. -Jaa de har snöat. Han var lika glad som ett litet barn som ser första snön. Sj tänkte jag. -F-n oxå, mer av skiten..ha ha

Idag har Robban farit med Melwin till hans faster så jag ska få vila upp mig lite. Visst är han gullig. Har så mycke mensvärk nu och magen är som en boll. Behöver inte mer än röra mig så spänner de överallt. Lite jobbigt.

Får se sen va vi hittar på. Blir nog att bara plocka undan lite här hemma sen laga middag. Idag tänkte jag göra karre i lergryta. De rekommenderar jag massor. Blir sååå himla gott och saftigt.. Måste köpa lite strips oxå.

I natt drömde jag att jag och Robban letade en brudklänning åt mig sen att vi åkte in på bb för att lillebror inte ville stanna kvar där nå mer. Gu vilken helt underbar lite unge. Så söt så man ville bara dö. Var jättelik Melwin när han var liten. Ska bli så kul att se om de kommer bli lika varandra i utseende.

Nä nu ska jag gå på toa för femtielfte gången sen ska jag lägga mig ner en stund.

Ha en jättebra söndag alla

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0