Sol sol sol

Gu vilket underbart väder de har varit idag. Bir så glad när värmen börjar komma. Vi har spenderat våran dag hos svärföräldrarna med Robbans syskon och barn. Har varit jätteskönt ute. Nu börjar våren komma. Skönt med tanke på hur kallt de har varit sista tiden. Det enda tråkiga är att de ska bli så varmt nu så nu kommer mycke av snön fara. Egentligen för mig så är jag inte så brydd men sambon blir helt förstörd för han har ju sin nya skoter och vill köra. De förstår jag. Måste erkänna att de finns inget bättre än en härlig solig vårdag med sina nära och kära.

Igår hade vi en mysig familje dag. Var och kolla på skoterkläder åt Robban sen åkte vi hem och åt luch och la oss och vila. Jag och Melwin sov nog i 2,5 timma. Var såå slut i kroppen igår. Hade kunnat sova längre. Men vi var tvugna at få i oss middag. Blev stinas kyckling med steakhouse frise och god championsås. Sen blev de bastu och duschning för hela familjen och lite mer mys i soffan innan lilleman skulle lägga sig.

Däremot så kommer jag vara helt slut i kroppen i morgon för jag har inte varit bra i fogarna nu ikväll plus att de inte blev nån vila för vi har varit ute hela dagen.

I morgon blir de dagis för Melwin och jag ska göra lite ärenden innan jag ska hämta Melle igen.

Hoppas ni alla där ute har haft lika skönt och bra helg som mig.

Tjingpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0