Tisdag och v.32

Idag vaknade vi före 6. Melwin fick för sig att han skulle upp och säga hejdå till Robban innan han åkte till jobbet. Sen kom han tillbaka till sängen men de dröjde inte länge innan han ville upp igen så de var bara att masa sig upp. Hade velat sova liite längre iaf, men har man en lite pöjk som vill upp så är de bara att gå upp. Så nu sitter vi här och ser på tv. Melwin har lite svårt att välja vilken kanal han vill se på så de blir lite kanalbyten då å då. Ska snart göra oss redo för dagis.

igår fick Melwin en ny hjälp. Han verkligen älskar att ha hjälp. Tog ett kort på han men självklart så har denna datorn ingen bluetooth så de gick inte föra över bilden och jag hitta inte kabelt så de får bli senare. Så va hände de mer igår förutom att de var super duper fint väder. Gjorde lite ärenden på byn innan jag skulle hämta Melle på dagis. Sen åt vi lite lunch inna vi la oss. Sov nog ca 2 timmar igår. Blir såå trött mitt på dagen. Sen gjorde jag middag. Blev wok men köttfärs, ris grönsaker. Jättegott.
Melwin bada i karet och de var populärt sen så blev de lite mys med pappa innan han gick och la oss. Vi börja plocka och städa och planera hur vi skulle ha i tvättstugan när bebisen kommer. Känns som att de är så kort tid men mycket att göra som ska fixas innan bebis kommer. Har som en bild i huvudet hur de kommer se ur här.
Fick förresten snabbfrämmande av Melles kusin Lollo. Hon lämna ett inbjudningskort till Sofis (Melwins andra kusin, Lollos storasyster) bröllop som vi ska på i sommar. Skoj skoj ska de bli. Var några år sen vi var på ett.

Idag går jag in i v.32. Ska ta ett kort senare idag så de blir att lägga upp de ikväll. Så nu är de BARA 8 veckor kvar. Men oj va jag längtar redan. Man blir såå sugen när man ser vänner i sin omgivning som får snusa på nyfödd bebis.
Nu sparkas inte bebis lika mycket utan de puffar och bökar mer. Sen så får han för sig att puta ut en liten rumpa eller fot genom huden eller under revbenet å de är inte så skönt.

Nä nu hinner jag inte skriva nå mer för nu måste vi göra oss ordning för dagis.

Tjingpling på er alla där ute

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 18:51:35
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0