Trevlig dag ida

Nu blir detta ett kort inlägg. Känner mig inte pigg alls. Börjar fundera om ja håller på att åka på nå feber?? Känner mig jättekonstig i kroppen.

Ikväll har jag haft mycke mensvärk och sd sen känner jag mig allmänt överkörd. Magen är fulld upp i kanten känns de som. Fattar inte att de ska rymmas lite mer bebis där inne om man tänker på att de ändå är ca 8 veckor kvar. Känner mig sprängfylld redan nu. Nä tycker verkligen synd om mig själv nu.

Nu till de dagens höjdpunkt. idag har jag och Melle haft glädjen att få luncha med världens bästa Sara. Fick prata av oss lite. Melwin verkligen gillar Tant Sara. Hon fick hålla honom i handen och som vanligt lärde Sara han lite saker som är mindre bra..ha ha..
Sen kom hon även förbi en sväng ikväll och visade sin vackra nuna för oss. Alltid lika trevligt att se dig gumman. De får vi göra om snart igen.

Nu ikväll har vi sett Let´s dance och jag blev så glad att gammeltanten åkte. Va heter hon nu igen?? Jaja hursom helst är hon ute och de tycker jag är bra för att hon är INTE alls i samma klass som Morgna, Magnus och Laila. Men så går de när tittarna har sista orden då far de dem som egentligen är mycket bättre. Däremot skulle jag verklige verkligen vilja lära mig dansa salsa och bugg. Salsa för att de är såå vacker dans och bugg för man blir såå himla glad av den. Faktiskt så dansade jag bugg när jag var liten ett tag men de gick över..he he..

Får se va vi hittar på i morgon. Beror helt på hur man mår då. Nu ska jag krypa mig till korjs. Skönt

Godnatt alla nattugglare och resten så klart

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0