Trött av frisk luft

Ja gu va man blir trött av att vara ute en hel dag. Har varit soligt men tyvärr har de blåst endel så då blir de lite kallare än de egentligen är.
Vet inte om de bara för att man är ute men man blir inte hungrig på samma sätt. Äter en korvbit här en fläskbit där. Lite choklad och smörgår. Tycker man alltid är så mätt på kvällen. Farmor bjöd på middag senare men man hade inte mycke plats för hennes goda mat. Blev bjudna på karre med potatis sås och sallad. Ur gott som vanligt och till efterrätt fick vi glass med grädde och persikohalvor. Jag verkligen älskar svärmors mat.

Idag kom även Robbans syster Anna med familj dit. Var kul för då hade Melwin sina kusiner att leka med. Han verkligen älskar att vara med dem. Ne fyller 6 år och No fyller 3 år. Melwin följer dem överall som en lite svans. De är som extra syskon åt Melwin för vi träffar dem så ofta. Sen att Melwin älskar Anna går som inte att missa. Är då skönt att han trivs så bra med dem.

Tror kl var lite efter 6 när vi börja dra oss hemmåt. Robban körde tillbaka med skotern. När vi väl kom hem så plockade jag ihop de vi hade med oss. Sen fick Melwin en liten skål med godis och saltapinnar. Satt sig i soffan vid tv. Han är för skön. Blir så glad över lite godis. Söt ungen vår.

Nu har man upptäkt att de börjar gå att säga tvärtemot till Melwin. Som i morse när vi åt frukost så vägrade Melwin äta. Och då började Robban säga att han inte fick ta en tugga av mackan och självklart gjorde han de. Sen gjorde vi så med drickat oxå. Hi hi..han är rolig han. Har en känsla att de kommer bli mycket sånt nu framöver. För våran älskade son är i en trots nu. Man får inte säga till han utan att han blir sur och putar med underläppen. Och säger man till han riktigt på skarpen börjar han gråta och skrika hysterisk. Är väldigt känslig för de nu. Sen så säger han sluta mamma, sluta pappa för allt. Men han som sagt sina sköna stunder och hur jobbig han än kan vara vissa stunder så älskar man han mer och mer.

Tänkt för snart 2 år sen kom den lilla varelse in i våra liv. Sjukt hur mycket man kan älska en person som man aldrig har träffat. Att få bli förälder är de finaste man kan bli. Tror inte man förstår hur de är förrän man har upplevt de. Ibland undrar jag hur mycket kärlek man egentligen kan känna. Menar har ju världen bästa sambo som jag älskar över allt annat på denna jord. Sen en son som jag skulle kunna gå över eld och vatten för och som är mitt allt. Och på de en liten krabat i magen som man aldrig träffat men älskar enormt mycke redan. Älskar min fina familj så mycket att de rent gör ont i hjärtat.  

Älskar mina grabbar så mycket så de gör ont i mitt hjärta.

  Mina älsklingar

  Lillebror i magen

Ha nu en jättebra helg allesammans

Tjingpling på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag läst gumsan..



OJDÅ, du får ta de lilla lugna så bebis inte kommer för tidigt..Bra om han kan stanna därinne en stund till kanske..



Annars håller jag med dig, mina killar e de bästa jag har & man ÄLSKAR dem så OTROLIGT mycket så de går inte att beskriva..

Snart har du en liten kille till att älska, tänk så underbart vännen ;-)



Kram kram & en fortsatt trevlig söndag :-D

2009-03-29 @ 10:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0