Trött dag idag.

Idag har de varit ganska fullt upp. Börja med att fara med Melwin till dagis. Sen fara hem och vila en stund innan sjukgymnasten. Hade bokat en tid för att prova akupunktur för fogarna för de bli bara pissigare och pissigare. Kanske de kan hjälpa mig. Kan bara säga att ni som säger att de inte känns ni LJUGER :-) för de gör visst ont. Men de kan ha med att jag är såå livrädd för nålar och spännde mig endel, men sen så gick de bra. Känner mig lite överkörd nu men de kunde man göra. Som sagt hoppas hoppas att de funkar. Sen ska jag kombinera de med varmvattensgympan.

Efter jag varit där så hämtade jag Melwin och vi åkte till banken för jag skulle sätta in och föra över lite pengar till Robban så han kunde betala skotern. Blev den som jag visade i förra inlägger. Så nu har jag varit och hämtat den. Gissa om de var en glad sambo som kom hem. Han var som en liten fnissrig tjej..ha ha..uppspeld och nästan lite jobbig..ha ha. Men men han var som sagt jättenöjd och de är jag ju glad för.

Sen har jag även varit barnvakt eller va man ska säga till 2 av Melwins kusiner. Så då har de varit full rulle här. Är så kul för Melwin när han får vara och leka med dem. Nu har Robban och Melwin farit ut en sväng på skotern. Får se när de kommer tillbaka. Har redan varit ute 1 timma. Tror de kommer vara en trött och nöjd liten kille som kommer hem sen. Tydligen skulle Robban fara ytterligare en sväng till själv efteråt.

Ska jag kolla lite på kläder på Lindex. Känner mig lite shoppsugen. Får se om man hittar nå kläder.

Tjingpling på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0