8 dagar kvar...

,,,,men inge händer förutom mensvärk och sd. Så typisk. Har gett upp hoppet om att denna unge ska komma ut i tid. Får väl rikta in mig på nästa mån när jag ska till Spec mödra och prata om igångsättning och koll.

Förresten, Tack alla för gratulationerna. Va gulliga ni är :-)
Var totalt slut i fre kväll. Tror de sista for lte före 9 tiden. Sen va ju Sara förbi oxå. Var skitkul att du kom.

IDag har ja varit till förlossningen för att kolla om ja läckte fostervatten men de gjorde jag inte och självklart när jag var där och gjorde ctg-kurvan så var de lugna gatan. Så himla typiskt eftersom ja har haft endel sd och mensvärk sen igår och i natt. Känner mig bara så nere just nu.

Nä nu orkar ja inte skriva nå mer men ha de så bra alla där ute.

Tjingpling på er


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

ingen bebis än? :)



Vill du vara så gullig att rösta på mig?

Se mitt senaste blogginlägg :)

2009-05-12 @ 19:25:44
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: sara

jag tror han kommer snart. tänker på dig gumman! kramkram

2009-05-12 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0