Bm

Nu har ja varit hos min Bm. Fick ge ett urinprov som visade att jag hade blod i urinet och hade 2+ i äggvita så ja måste ge ett nytt urinprov på tis när ja ska dit igen.
Bebisens hjärtljud var bra. Ticka på som vanligt. Så de var ju skönt. Sen gjorde hon en undersökning och kände. Sa att tappen var lika mjuk som smör att hon kunde känna bebisens huvud. Tappen var gott som stängd. Fick in fingertoppen. Så hon sa att ja skulle röra på mig mycket men hoppades på att de var på G nu. Och de hoppas ja med. Men han kan vänta tills på lördag för i morgon fyller jag år och ska ha främmande hela kvällen så ja har inte tid :-) men sen är han mer än välkommen

Nu ska ja fara och hämta melwin på dagis men ja uppdaterar lite då å då.

Tjingpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0