Lite om oss

Hitta den här och ja tänke att ja skulle göra den för skoj skull. Får ni veta lite om oss 2.

Vad heter ni? Ninnie och Robert
Hur träffades ni? På krogen
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart i 4 år
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop? Ja, ända sen vi träffades typ
Har ni barn? Jo, världens underbaraste Melwin 2 år och lillebror i magen.
Har båda körkort? Ja.
Isåfall, vem kör bäst? Ha ha..skulle nog säga jag och Robban tycker han. :-)
Kommer du ihåg er första kyss? He he..jo
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tror de var jag i fyllan och villan..ha ha
Vem är äldst? Robban, 3 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är oxe, Robban är kräfta.
Vem fyller först på året? Jag
Håller ni i handen på stan? Nä inte det
Vem är längst? Robban men med bara 2 cm
Vem sjunger bäst? JAg, så klart
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja hade ses via kompisar
Vad har ni gemensamt? Våran sjuka humor.
Blev du kär i första ögonkastet? Nä men tycke uppstod på en gång
Har ni någon speciell låt? Nä de tror jag inte
Har ni några "frikort"? He he nä..kanske om de skulle komma en super kändis som man tycker är snygg..ha ha
Har ni stora framtidsplaner?  Planer har vi att renovera om i huset klar och resa.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, till Bulgarien, Tunisien och Gran Canaria
Vilket är ert bästa minne? Måste ha varit när Melwin föddes.
Vem lagar bäst mat? Jag så klart.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter middag, leker med Melwin, sen när han somnat så ser vi på tv eller film och myser eller är vid datorn.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jo de skulle man kunna säga att vi gör
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Inte de. Inga avstånd är långt när man bor i en byhåla
Blir du lätt svartsjuk? Nä inte nu längre
Brukar ni bråka? He he..ja men de är sällan jätteallvarlig sen så är mina hormoner ur spel nu så de blir mycke tjafs från min sida.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer mest.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hans ögon och go stjärt
Brukar nån av er prata i sömnen?
Jo de gör båda...kanske mest han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0