1 år av stor saknad

Idag är de 1 år sen min älskade lilla mamma lämnade oss. Känns så himla overkligt. Tiden har gått så fruktansvärt fort. Ibland kommer jag på mig att hon faktiskt inte finns i livet. Önskar varje dag att detta är en enda stor hemsk mardröm som ja kommer att vakna upp ur och att jag än en gång kommer får krama om henne. Sen slår de mig att så är inte fallet. Ja kommer aldrig få se henne le, aldrig få höra hennes skratt, aldrig få krama om henne. Alla dessa aldrig får mitt hjärta att gå i tusen bitar.

Drömmer om henne som sagt fortfarande väldigt mycke och då är hon alltid arg på mig för att ja har gjort mig av med hennes saker. Sen kommer hon alltid tillbaka efter ett halv år år. Tänker fortfarande om jag gjorde rätt val, men innerst inne så vet ja att de va de. Huvva de är så himla jobbigt att tänka på henne. Vet inte när ja kommer komma i ro med den tanken. Är fortfarande arg för att hon lämnade mig nu.

Hoppas att du har de bra i himlen men änglarna mamma. Älskar dig så mycket om saknaden är så stor. Vill tillägna dessa låt till dig.










Nä nu orkar ja inte skriva nå mer, tårarna rinner. Älskar dig för evig mamma

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2009-10-20 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0