BVC för mina smågrabbar

Vaknade gode så pigg i morse. Gick ner med Melwin och gav han frukost och klädde på han. Sen hämtade jag Malcom och drog på han kläder innan vi åkte på dagis. Gick bra att lämna Melwin idag där. Så skönt.

Åkte hem med lilleman och badade han o baljan. Gu så glad han var. Sprattla och skratta på. Blötte ner mamma endel oxå kan jag lova, men inte gör de nå. Sen fick lillplutt en flaska och somna så då passade jag på att duscha min sexiga kropp och skrubba den från topp till tå.

Har packat de mesta till stugresan men de är lite kvar som ja ska slänga ner efter jag bloggat klart.
Åkte och hämta Melwin efter 10 eftersom han skulle oxå på BVC idag. Har fått en extra tid för vägning och mätning av han för jag tycker han inte växer nå. Med Malcom gick de hur bra som helst så nu när han är 4 mån väger lilleman 7155 g och är 64,5 cm lång. Stora killen.
Däremot så gick de inte så bra att väga Melwin för han fick nå psykbryt där och var arg som bara den. Men hur som helst så har han inte gått upp så mycket i vikt och inte växt så mycket heller.Han väger nu 12,7 kg och är 87,5 cm. Gått upp 700g på 6 mån och växt 2,5 cm. Han ligger under sin kurva igen så jag fick en tid igen i slutet av dec för ny vägning och mätning. Tänk att Melwin var en riktigt liten knubbo när han var bebis och nu är han så smal och tanig.

Nä nu måste jag grejja vidare. Kom på att Melwin måste duscha innan vi far så han är ren eftersom vårt vatten inte funkar i stugan nu.

Ha en bra helg alla

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0