Gott Gott

Måste bara säga att middagen igår blev hur god som helst så den rekommenderar jag till alla. Hade även turkisk youhurt som ja blanda i salt och peppar och hade som kall sås till. Mumma mumma mumma säger jag bara.

Förresten jag är skitnöjd med min blogg utsseende men jag skulle vilja ha en bild på Malcom oxå. Finns de nån vänlig själ där ute som antingen kan berätta hur man gör eller göra de åt mig. De skulle ja uppskatta enorm mycket.

Måste få berätta va min trotsiga lilla son gjorde i tors. Han vägrade att fara på dagis. Drog av sig kläderna hela tiden och var inte arbetsvillig för 5 öre. Ringde och prata med Robban som försökte övertala han men icke. Höll på att bli knäpp. Så då sa jag att vi skulle skippa dagis och då minsann blev de fart. Inte ville han missa dagis. Så då var de bara att klä på oss och promenera iväg mot dagis.

Från de ena till de andra så är ja såå himla sugen oå att skaffa hund. De har ja varit hur länge som helst men Robban har sagt att de inte blir förrän vi skaffar hus och nu har vi hur. Och då säger han att barnen måste bli större, men ja kan tycka att de är bra för dem att tidigt lära sig vara runt hundar och lära sig att vara snäll mot dom.

Här får ni lite bilder på vovvar som ja skulle vilja ha

 
Engelsk bulldog "snyggful"                          Bedlingtonterrirer " snyggful"
 
Ungersk Vizla

 Weimaraner Puppy
Weinmaran


Idag blir de att fara och hälsa på folk medans Robban byter ytterdörr

nä nu orkar ja inte skriva nå mer

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: lea

INTE Bedlingtonterrirer...VÄRLDENS FULASTE hund;P jag kommer mobba den;P även Doris:)

JA nu får bäbis komma ut tycker jag med då får vi träffas på en kaffe så denna gång du får lukta;)

2009-09-12 @ 10:18:04
Postat av: Ann

Om man får ge ett litet råd, nu vet jag ju inte om du gjort det, men läs på om raserna du är intresserad av. Weinmaran och visslan är förvisso väldigt fina men också utpräglade jakthundar som kan bli väldigt understimulerade i ett familjeliv. Som sagt vet ju inte vad du har för planer eller intresse av att sysselsätta hunden. Men vill bara varna lite.

2009-09-15 @ 11:16:55
URL: http://annstorm.blogg.se/
Postat av: lea

haha, var ju rädd att spänna för hårt;P men det kan vi konstatera att jag inte gjorde med andra ord:P hahah...ja det ska jag göra ringde min mor obeställde dessa patronblåa dress..love it;)...finns dentill mig med?:)

2009-09-16 @ 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0