Tidigt äckligt tidigt

Vaknade runt 4 tror ja att min älskade Melwin ville gå kissa på pottan. Så då är de bara att gå upp och hjälpa han. Sen ville han sova i våran säng. Fråga han lite snällt om han inte skulle sova i sin egen säng, men inte de. Orka inte börja disskutera mitt i natten.
Malcom vakna vid halv 4 tror ja för att äta en skvätt. La han över i  sin säng igen för ja orkar trängas i våran 180 säng. Vakna om igen vid 5 tiden för en ny matomgång så de var bara att ge lillplutt och lägga tillbaka. Kände då att de var lika bra att gå upp för Robbans mob börja plinga och leva om som f-n. Kommer vara äckligt trött idag eller senare ikväll. Blir en tidig kväll. Ser på kl att man har varit uppe 1 tim redan. Och tittar ja ut så öser regnet ned. jaha då var denna sommar borta. Nu väntas kyla och äckligt mycke snö..gu va ja längtar....NOT.

Igår kväll plockade jag vinbär som ja ska ha på tårtan som ja ska göra till dopet. För Malcom ska döpas nu i Piteå. Kommer bli trevligt. Vi blir nästan 40 pers. Ska bjuda på smörgåstårta och varmkorv åt de som inte vill smörgåstårta. Sen blir de att beställa en tårta från Uddens bageri och den andra ska jag göra. Blir att fara tidigt och hämta dopklänningen och ställa i ordning innan alla kommer

Idag blir de att tvätta och plocka på här hemma. Skriver väl mer sen för än har de inte hänt nå speciellt

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Malla

Jo, hon är väldigt snäll just nu, men jag väntar bara att hon ska ändr rutiner och vilja käka typ 4 ggr :p



Så det är bara ta vara på den här tiden man vet aldrig då man får sova igen :)' Undrar dock om pojkar är lite mer hungriga`? fabbe han vaknade nog alltid minst 2 ggr för nattmat...

2009-09-02 @ 07:40:37
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej gumman!



Det var länge sedan! Hur är det med er? Killarna växer väl som bara den kan jag tänka mig =)



Såg att det är dags för dop =) Vad roligt! Lycka till!



Kramar

2009-09-02 @ 08:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0