Trööööttt

Har varit trött hela dagen och mitt tålamod har väl inte varit det bästa men konstigt när man knappt sovit nå och gjorde morgon kl 5.

I morse efter ja lämnat Melwin på dagis for jag och Malcom till Tessan och lämnade hennes Tupperware och prata av mig lite. Sen åkte vi vidare till Marie och lämnade hennes saker och prata en stund där med. Var kul och hälsa på henne för ja har aldrig varit där förr. Va fint de hade de hemma. Sen handla ja lite innan ja åkte och hämta Melwin.

Fick frammande av farmor och farfar idag. De uppskattar Melwin alltid. Han verkligen älskar dem. Sa flera gånger att han ville följa dem hem och vara där hos dem. Så till helgen kanske han skulle få sova över där. Får se vilken dag de blir.

IDag har Malcom inte sovit mycke. Eller han har inte sovit långa stunder. Så ikväll när vi var hos Anna så var han inte nöjd för 5 öre. Inte Melwin heller. Så nu är ja gode så mosig i huvudet. Gode så skönt när de somna. Fick lite lugn och ro här hemma. Har hjälpt Robban lite i garaget och plockat och städat för på söndag rivs väggen ner mellan förhallen och garaget. så de blir att flytta väggen så vi får en större förhall. Förhoppning får vi upp den nya väggen snart.

Nä nu ska ja glo lite på tv sen ska ja hoppa in i duschen och lägga mig. är såååååå trött..kudden skriker på mig.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej :) hon blir 8 veckor på söndag, det går så fort allting! Hur går det för er då som har två nu? :)

2009-09-03 @ 11:52:57
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0