Godmorgon godmorgon

Idag vaknade min älskade lillebror vid 6 tiden. Var inte så sugen på att gå upp då så ja har försökt att få han att somna om. Men de gick inte så värst bra eftersom Melwin vakna en stunde efter han. De har härjat hela morgonen och ja har försökt vila men förgäves. Ibland längtar ja tills de blir några år äldre då de börjar inse hur skönt de är att sova länge på morgonen. Och ja jag vet att de har sina nackdelar de med när de blir äldre. Små barn små beskymmer, stora barn stora beskymmer. Men oj så bra att mina barn kommer vara så snälla och lydiga hela sin uppväxt ;)

MElwin var så himla söt i morse. Han fick se bebisen sparka för första gången. Han hade även turen att känna de. Blev så glad och så sa han " mamma, när ja va bebis och låg i din mage sparkade ja dig oxå hela tiden" Skönt ungen min.

Så va ska man hitta på ida då? Tror de blir att träffa mig kära vän Mia idag. De kommer bli hur trevligt som helst. Mycke snurr och skitsnack blir de...ha ha...som de ska vara då.

Annars då. Får se va som händer. Kollar runt och upptäcker fan att de ser inte ut som att ja dammsög eller skura igår. Lika skräpigt som innan på golvet. Blir knäpp. MAn gör inge annat än dammsuger och plockar undan.

Skulle ja vinna flera miljoner så skulle en städerska vara de första som ja fixade. Då skulle ja ha tid att dricka champange och äta kaviar hela dagarna.
¨
På tal om att äta så är de ju kräft premiär i helgen. Himlarns va gott de skulle vara med massor av kräftor och tillbehör. Och nästa helg är de surströmmingspremiär och de mina vänner är ju sååå super gott. Hoppas verkligen att ja hittar någon som vill äta de med mig eftersom ja har en karl som inte alls är så förtjust i de.





Nä nu ska ja bråka lite med min äldsta son gällade att äta frulle. Tydligen så duger inte allt i lillherrn här.

Tjingpling och ha en bra helg alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0