4 dagar kvar och läkarbesök

Gu va tiden går fort. Nu är de bara 4 dagar kvar till julafton.Tiden bara springer iväg. Snart är de 2011. Vet ni va som händer då?? De är de året som THE BIG 30 kommer. Japp...jag blir hela 30 år....helt sjukt när man tänker på de....känner mig inte en dag över 24. Tur att man är ung i sinnet när kroppen börjar visa sin rätta ålder.

När ja tänker tillbaka på va som har hänt sen ja flytta till Ä-byn så är de gode imponerade va ja har hunnit på ca 5 år. Jag och Gubbar har varit ihop i 5 år, varit förlovade i 4 år. Har 3 barn som är 3,5 år, 1,5 år och 2 månader. Har köpt hus och bil. Man har hunnit med endelkan man säga.

Idag har jag vart på BVC med Malcom och träffade en läkare som kollade på han. Kände för nån vecka sen att han hadesåmycke knölar på halsen. Ville som veta om de bara var körtlar som var svullna eller va de var. Läkaren sa att de var körtlar med hon ville ändå ta lite blodprover på han så i morgon har ha tid för provtagning. Min lilla älsling har sen han föddes varit mycke sjuk. Kommer inte va kul i moron varken för han eller mig när de ska stickas. Tur att vi fick med oss Emblaplåster som ja kan säta på han så de inte gör så ont för han. Men efterso han är en såå duktig liten kille så kommer de gå superbra för han.

Förresten igår var Melwin och klippte sig hos Tracey. Han var så duktig hela tiden. Men munnen gick i ett på han. Tror att hon nog fick sår i öronen....ha ha...men förhoppningsvis är hon van för hon har ju barn själv. Däremot så fick hon sig en liten avhyvling för att hon inte hade nå klubbor...barn är för söta.

Så va ska man skriva mer då???? hmmm.....jo i morgon blir Mario 9 veckor. Börjar vara en stor kille nu. Man ser att han blivit mer vaken och inspekterar sin omgivning mer. Men än så länge har han inte lett nå till oss är vi har pratat med han. Bara ofrivilligt pga av gaser. Men man får ge han lite mer tid eftersom han egentligen skulle bara ha varit en vecka nu. Man får inte ställa för höga krav på han.

Nä nu är de en hungrig liten kille som behöver få sitt sista måltid för ikväll.

Godntt alla

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0