Lucia idag

Vill fÖrst sÄga att jag skriver frÅn robbans mob. SÅ de Är dÄrfÖr ja har ÄÖÅ stora fÖr jag vet inte hur man fÅr dem smÅ. Men shit the same vet ja.
Hur som helst sÅ vaknade jag och kidsen halv 7, men de var 2 VÄLDIGT trÖtta killar. Melwin sa rent av till mig " men mamma varfÖr vÄcker du mig? har ju inte sovit klart Än" haha de Är min sÖt humla de.
NÄr vi fÅtt i oss frullen kom mina bus killar fram. Var vÄldigt uppspela Över att fara pÅ dagis och sjunga. Alla mina 3 Älsklingar fick ha tomte klÄder pÅ sig. De var sÅ sÖta.
VÄl framme pÅ dagia fick Melwin scenskrÄck. Ville absolut INTE vara med i lucia tÅget, men till slut fick ja han att gÅ med dem. Men direkt han kom ut till alla fÖrÄldrar blev han blyg och satt sig hos mig. Malcom var inte heller med men de var bara fÖr att Melwin inte var de. Malcom gÖr allt eller iaf nÄstan allt som bror sin.
Efter lucia framtrÄdandet blev vi bjudna pÅ fika och fick kolla runt lite.
Vid halv 1O hade jag tid hos min bm. Men som vanligt fick jag Än em gÅng bevis pÅ att ja allmÄnt Är senil och virrig. Kom till vc i tron pÅ att ja hade en tid hos bm. Sitter och pratar med S somoxÅ skulle dit. FÅr sen gÅ in till bm. VÄl dÄr inne bÖrjar vi prata nÄr dÖrren knackar och den andra bm kommer in och sÄger att S har tiden hos min bm. Ja dÅ visar de att ja har virrat ihop tiden. Skulle vara dÄr en timma senare. Men som tur var ordnade sig allt till slut. Men de Är sÅÅ himla typiskt mig de dÄr.
Nu avslutar ja med 2bilder pÅ min mini prins och en bild pÅ Malcom nÄr han Åt mumsmums.
Men eftersom jag inte fattar denna mob och robban sover sÅ blir de inga bilder tyvÄrr. lite trÅkigt eftersom bilderna va fina.
Men tjingpling frÅn mig fÖr denna gÅng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0