Julledigheterna slut för denna gång

Så nu börjar verkligenheten igen. I morgon börjar R om igen efter att varit ledig i ca 12 dagar. Har varit skönt att ha han hemma och gjort saker med familjen. Vi har myst på och bara njutit av ledigheten tillsammans.

Idag har vi varit på Leo´s lekland med Melwins kusiner. Melwin blev så himla glad när vi berätta att vi skulle dit med dem. Har varit full rulle hela dagen och ja kan lova er att de är ingen lek att vara på Leo´s. Gu så varm och svettig man blir av att springa och klättra efter han. Sen att man är lika smidig som en järnspett gör inte saken lättare.
Malcom tyckte oxå de var super roligt att vara där eftersom de var massor av folk där. Sov inte en stund under våra 4 timmar där men ja kan lova er att de var jobbigt att hålla uppe ögonen i slutet. Vi hann knappt klä på han och sätta han i bilbarnstolen innan han sov. Melwin fick ja hålla vaken hela vägen hem för de skulle bli så fel om han somna. Men han va gode så slut han med. Somna gode så snabbt när han väl slappna av.

Igår var vi som sagt hos svärisarna och åt Tacos. Vi räknade att vi var 17 st som åt. Självklart så lyckades ja glömma ta kort i går och idag glömde jag kameran totalt. Men sånn är ja..hjärnan är någon annan stans.

Förresten som ni ser och om ni inte har gjort de så får ni veta de nu så har ja skrivit fråga som ni gärna får svara på eller så kan ni ställa nått till mig så ska ja svara på de så gott de går. Tänkte att de kunde vara en roligt sak. Lite komiskt att de är runt 50-60 pers per dag och BARA 1 har röstat på frågan. Svara gärna vet jag.

Nä nu ska ja ta min icke så jättetrötta minsting och försöka söva om han igen. Sen ska ja försöka söva om min största älsk så han kan sova innan han börjar om jobbet igen...ha ha..

VEt att ja varit dåligt på uppdatering idag. Ska skärpa mig i framtiden... *blink blink*

Tjingpling


Kommentarer
Postat av: Pernii

Den där fråga grejen syns inte när jag kommer via bloglovin, man måste in på bloggens startsida för att se den så det kan va ett tips varför få har röstat =))

2010-01-03 @ 23:04:14
URL: http://pernillaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0