Nya fötter

Godmorgon eller va man säger. Ja och ungarna gick upp för ca 1 timma sen. Vi var väldigt trötta idag som alla andra dagar.

Nu måste jag få berätta en grej. Fick ju en spa behandling på havsbadet av Robban. Tänkte att ja skulle vårda mina stackars fötter lite. Sist ja var där så fick mitt underbara face en behandling. Ska bli sååå himla skönt. Bad Sara att följa med och spa med mig. Får se om ja gör nå mer än fötterna. Tycker de ska bli skönt att få fara iväg och inte ha massor av barn med sig. Få ta hand om sig själv och bara vara jag. Nu ska ni inte missförstå mig för mina barn är mitt allt men ibland måste en mamma få göra nått för sig själv utan massa av barn. För ja menar hur ska man va en bra mamma om man aldrig får ladda upp batterierna??

Så va händer idag. Ja ni de vet jag inte...får se. Ska väl städa och fixa här hemma. Får se va för gott man kommer att äta idag. Funderar på att göra kycklinglår i ugnen med ris och grönsaker. Funderar stark på att göra i lergrytan. Är supergott. Smidigt och enkelt plus att man inte behöver passa de hela tiden utan man ställer den tid som ska vara och sen så kan man göra nått annat under tiden.
I love it. Lergrytan är min bästa vän.


 
    ( bilden är inte mitt så ni vet)
Tjingplinf för denna gång


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är ju så smidigt att göra sin middag i form av gryta! Allt i ett är verkligen lättsamt ,och gott för den delen =)

2010-01-04 @ 12:49:35
URL: http://www.familjenglitter.blogspot.com
Postat av: Ninnie

SV Jessica: Kunde inte skriva svar på din blogg. vet inte va ja gjorde för fel.



ja verkligen älskar mina lergrytor, är så smidigt när man har småbarn med för då slipper man kolla till de hela tiden. vilken fin blogg du har =)

2010-01-04 @ 13:06:32
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0