Söndag

Idag har vi varit i farten hela dagen. Gick upp vid 9 tiden och gjorde lite gröt åt Malcom. Efter han ätit gick ja och tog mig en varmdusch. Blev en smoothie till frulle. Va riktigt gott. Sen bar de av till Manjärv för att hälsa på farmor och farfar. Där blev vi bjudna på blodpalt. Har aldrig gillat de förrän ja fick smaka svärmoras. Hon gör såå god palt.
Hann även fara förbi R´s brorsa och familj och prata av oss. Hämta även en resväska som vi ska ha med oss. Tänk snart är de bara 5 dagar kvar innan vi drar iväg till värmen i 2 v. Inte dåligt.

Nu ikväll har ja gjort pannkaka till middag sen har ja även hunnit duscha Malcom för att lindra lite av hans vattkoppor. Tycker så synd om han för man ser att de kliar. Har massor av prickar överallt men nu har de blivit skorpor. Förhoppingsvis så slutar de klia snart. Hoppas bara inte Melwin får de medans vi är borta.

I morgon ska Melwin på dagis för första gången sen den 22 dec. Gissa om han längtar. Däremot så ska jag gå dit eftersom ja hoppas på att Malcom kommer somna så ja kan lämna han utanför dagis. Vill inte och även får inte ta in han. Annars vet jag inte hur ja ska göra. Ska även tvätta massor och kolla igenom de kläder vi ska ha med oss. Vet att ja har lite i tvätten som ja vill ha med mig.

Har inte som ni sett hunnit med så mycke uppdatering i helgen. Har haft full upp. Sen nästa fre så kommer ja uppdatera så fort ja for möjlighet men de kan bli lite glest med inlägg, Men ja hoppas ni förstår. Har ju inte tid med sånt när man ligger på plazan.

Nä nu ska jag se UFC 105 med gubben sen blir de direkt i säng för vi ska upp tidigt i morgon. Kommer vara gode så slut på kvällen för vi har ju sovit till 9 tiden.

Ha de bäst så hörs vi sen

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0