Hemma igen

Har som sagt vairt i stugan i helgen och de har varit väldigt skönt att slippa alla måsten hemma. De enda som var synd var att de blåste så himla mycket så vi kunde inte vara ute så mycket. Melwin var ute lite granna men Malcom hade e jättejobbigt att andas i all blåst. Men annars har de varit urskönt.

På fredagen hade vi främmande av våra fina grannar. Blev endel surr och lite alkohol för de som kunde dricka. Blev även lite gott med chips, olika goda ostar och kex och lite druvor och päron. Sen måste jag tipsa om en god grej att äta som ja fick smaka när jag var i stockholm och de är Brieost med hallonsylt. Var väldigt tveksam när Maria bjöd på de men de är supergott. Blir en supergod mix.

Lördagen blev de mest inne för de var storm ute. Robban åkte en sväng med grannen med fyrhjulingarna. VAr borta i några timmar. Jag och barnen mös på under tiden, sen när Robban kom hem blev de grillning. Mumma de är hur gott som helst. Sen blev de mys på kvällen med barnen innan de la sig.

Har förresten tagit några kort på magen nu som ja hade tänkt lägga in. Första är i v.12 sen i v.14 och lite bilder på barnen så klart från helgen

 

Bilder på mina älsklingar

  

 

 

kommer mer bilder en

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Allis

Hej min bästa Ninnie!

Söt mage och underbara bilder på dina älsklingar.

Kramizar till hela familjen. <3 <3 <3

Allis

2010-06-07 @ 22:11:24
Postat av: Johanna

Jäklar vad det syns redan :) och Grattis igen !

2010-06-08 @ 19:19:15
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0