Kalas hela helgen lång

Idag och i morgon har vi kalas för hela slanten för de är barnens kalas. Malcom blev 1 år i tis och Melwin blir 3 på tis den 25 maj. Gisses va tiden går fort. Tycker de var typ igår som vi fick Malcom och i förrgår som vi fick Melwin.

Har haft fullt upp i några dagar så de blev lite dåligt med uppdatering från min sida.

Igår var jag på inskrivning. Gick bra men ja blev stucken 2 ggr. I fingret och i armen. Är baksidan av att va gravid. Hatar verkligen nålar. Min bm får sig alltid ett gott skratt när ja ska stickas för ja velar och grejjar på innan hon får sticka. Tycker lite synd om henne oxå för ja ger henne press när de blir att sticka i armen. Hon får bara sticka en gång.
Enda som va dåligt är att ja tyvärr inte har gått ner de kilon efter Malcom så mitt BMI var för högt så ja måste göra en Glukosbehandling och se om ja är i riskzon att få graviditetsdiabetes. Men de trodde inte min BM. Men de kan vara bra att kolla upp ändå. Så nu blir att röra på sig ordentligt och tänka på va man äter så man inte rullar fram i slutet av grav.

Så va händer mer då i mitt extremt intressanta liv. Som sagt vi ska ha kalas i helgen, och idag blir de att ha för släkten och i morgon blir de att ha barnkalas. Har räknat att de blir ungerfär ca 12 st barn och säkert minst 9 mammor. Kommer bli sååå slut. Därför hade ja hoppats på att få sova lite längre än till före 6 i morse. Men va ska man göra när man har en lite son som tycker att han har sovit klart då. Är bara att gilla läget. Men de var iaf bättre än halv 5 som var igår.

Joi på tal om de igår grillade vi lite och hade lite folk som var förbi och tog sig nån öl. Va riktigt trevlig men huvva så himla kallt de var på kvällen. Nu börjar värmen försvinna. Skönt att de blir lite svalare men de behöver ju inte bli frost för de.

Slutar med en bild på Malcom när han bara var några dagar gammal. Snacka om att tiden går fort.




Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0