Massor av kläder

Nu är vi äntligen hemma efter en hel dag shopping. Har såååå jävla ont i fötterna av all promenad på kullensten och skit. Sen på de har Simon har satt på en skiva som heter Blurt och som låter som nån håller på att dräpa både en katt och en hund samtidigt...ha ha...de är livet.

Har hittat massor av fina kläder på hm. Blev


Ja de blev 3 träjor till men ja hitta inga bilder på dem så klar och ja orkar inte söka heller på deras hemsida. Men hur som helst är ja skita nöjd med mina nya leggings. Hitta några mammaleggings men ja ska lämna tillbaka dem för de från hm var massor skönare. Blir nog att köpa ett till par fast ljusa.

Snart ska vi äta Indiska mat som Simon ska laga. Ska blir spännande att se hans matkunskaper. Maria har skrytit massor om den så nu är de upp till bevis. Sen blir de nog bara att chilla och prata massa strunt.

I morgon ska vi nog på stan igen och lämna tillbaka lite kläder och bara strosa omkring. På kvällen blir de fest med några brudar så de ska bli himlarns skoj. Men för min del blir de att dricka Cola eller Fanta medans de andra konsumerar alkohol. Vet ja iaf en som kommer må bra på söndag..ha ha och de är jag de. För då blir de att ta flyget tillbaka till norrland.

Prata med MElwin idag och gu va ja saknar mina älsklingar. Känns väldigt konstigt att vara ifrån mina hjärtan. Älskar er av hela mitt hjärta. Min är mina älsklingsgrabbar alla 3.

Nä nu ska ja vara lite social med Maria och Simon och se om ja kan hjälpa till med nå i köket.

Tjingpling från storstan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0