Myst med 2 av mina 4 älsklingar

Först måste jag få lätta mitt hjärta och säga.......HATAR ATT VARA FRÅN MIN FAMILJ. Vill bara hem med lillgrodan. Få  komma hem och börja komma in i vardagen. Hatar verkligen att vara här. Personalen är hur gulliga som helst men ja håller på att bli knäpp att vara i dessa lokaler. Tur att jag har ett rum som är gode mysigt med lite hemkänsla iaf.

 

 

Igår kom Robban ner efter jobbet. Matade lillgrodan innan ja gick ner till han för vi hade bestämt att fara ut och äta så jag fick komma ifrån sjukhuset ett tag. Blev kinamat på Waldorf. Gu så gott de var och så himla trevligt de var att komma bort och få en annan miljö. Sen efter maten drog vi tillbaka men vi gjorde en snabbstopp vid Willy´s och köpte lite gott till kvällen och Robban köpte lite kaffe. Sen var vi tvungna skynda oss tillbaka för att hinna komma tillbaka tills Lillgrodan skulle äta. Sen blev de bara mys med mina älsklingar resten av kvällen. Däremot när vi skulle lägga oss ville inte lilleman riktigt sova. Var endel gnäll så till slut ammade ja han och då blev han supernöjd och sov resten av natten.

 

 

Huvva så sent de blev....men ja skriver resten i morgon

Tjingpling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0