Trött dag idag

Idag är jag gode så trött. Vaknade med en hemsk huvudvärk. Inte skönt men de kan ju ha nått med att göra att man har varit vaken var tredje timma i natt. Fastän jag har tagit tabletter så har de inte försvunnite än. Urjobbigt.

Var sen bara att gå upp och ge Mario mat och sondning eftersom han även skulle ha sin medicin. Sen klädde jag på Malcom för han skulle på dagis. Melwin har inte varit på dagis varken igår eller idag. Men i morgon så ska han få fara dit. Man ser verkligen att han blir superrastlös Både Melwin och Malcom går an som BVC med Mario och vägt han. Dom där extra 10 ml som vi har gett han har hjälpt för nu väger han precis 2,4 kg. Så skönt att han går upp i vikt och blir större. Man hoppas hela tiden att de går åt de håller så han inte får för sig att börja rasa i vikt. Sen så hoppas man att han inte åkte på nå förskylning för då blir de garanteras ingen viktuppgång för hans del. MEn de är bara att hålla tummar och tår för Mario.
Har även idag varit och skrivit på faderskapstest så nu kan Robban inte ångra sig..ha ha...

Slog mig idag att ja skulle ha haft ca 3 veckor kvar om ja hade fortfarande varit gravid. Kan sakna min mage endel. Men tänkt att i den så låg en liten prins till som är sååå himla älskad av hela sin familj. Kan säga att Melwin är en VÄLDIGT stolt storebror.

De här är sista bilden på magen Saknar den lite granna
Men som tur var så gick ja inte upp ETT kg denna gång och redan nu har ja gått ner 5 kg. Så de är bara att ta tag i de kilorna som ja har kvar från grabbarna. Har väl ca 14 kg kvar tills jag har nått min idealvikt. Så de är bara att hårdträna efter jul och börja springa på gym och korpen.

Kollade förresten runt i datorn på bilder från i sommras och ja hitta en bild på Malcom som ja tycker är så härlig och verkligen visar hur han är för de mesta. En riktig liten gladskit

                                              

Nästa fredag ska vi till Sunderbyn igen och göra en ögonkontroll på Mario och även väga och göra tester på han. Hoppas de inte dröjer allt för länge innan vi blir urskrivna helt. Men skönt att slippa ligga på bb iaf på julafton. VAr typ supersäker på att de var så de skulle bli denna gång. Men tji fick jag. SÅ nu så blir de att sikta in sig på vilka julklappar man ska köpa till alla. Längar tills vi får sätt upp julgranen och pynta lite här hemma.

Nä nu måste jag sluta för de finns en liten herre här som ska äta och ha sin medicin. Sen tror ja att de blir att lägga sig tidigt ikväll.

Tjingpling alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0