Virrpadda delux

Ja vad mer kan man säga att ja är extremt senil nu. Har alltid varit liite senil men nu är de riktigt illa. Men ja kan skylla på ammningen och att varje dag går in i varandra. Vet inte vilken dag de var men ja glömde totalt bort att ja hade träffat en av de som jobbade här. Hon hade tydligen varit in på morgonen med lilleman för han skulle äta. SEn när ja såg henned så sa jag " Men hej jobbar du idag" hon säger " Men ja har ju träffat dig i morse" då sa jag " Har du????" Hon säger " Ja men du var gode  så trött när jag var in"då är man gode å senil får ja säga er..ha ha..

Ikväll har Robban varit förbi en snabbis och bytte bil eftersom han hade en tid på Nissans bilverkstad här i Lule och eftersom han jobbar så passade de ju bättre att jag for.

Nä nu ska ja gå och ta mig nå att äta innan ja ska lägga mig. Hoppas på att få en lika bra sömn i natt som i går natt. Personalen var ju så söta som tog Lillgrodan mellan matningarna så ja skulle få sova. Dom är verkligen ursöta här på avdelningen.

Kom just att tänka på att de är farsdag den 14:e, några tips på vad man skulle kunna ge åt älsklingen?? Känner att jag har idetorka just nu. Förslag tag emot med öppna armar

Tjingpling på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0