Fredan den 30/10-10

Idag är lilleman 10 dagar gammal. Va tiden går fort. Men de som är de roligaste är att min prins äntligen har nåt 2 kg gränsen. Ni kanske inte tycker de är så speciellt med de men för mig är de ett stort framsteg av Lilleman. Han fick en flagga av personalen enbart för de. Hur gulligt är inte bara de???

 Sovandes lillgroda med flaggan i topp

 Sover så skönt

Före lunch kom min älskade vän Linda och hälsade på. Va hur trevligt som helst. Och hon hade med sig presenter åt lilleman. Var egentligen alldeles för mycke men super fina saker. Han fick en body, hjälmmössa och byxor från Lundmyr sen även en superfin Pingu filt fråm Barnens hus. Hur mysig som helst. Lilleman har legat i den ända sen han fick den och verkar tycka om den massor. Så tack så mycket vännen för de fina presenterna.

 Mys med Linda

 Inspekterar Linda lite

 Mys i sin nya filt

Nu ligger Lillgrodan och sover medans jag sondmatar han. Är nog bra för sen blir de att ta ett prov och då kan de ju bli lite ledsamt. Huvva är inte kul så de får nog göra de utan mig.

Får se om de bli nå me skrivande idag men ha alla en superbra Halloween

                                            

Tjingpling


Kommentarer
Postat av: Anna

Var är uppdateringarna? Fått någon ny roomie? Eller ett familjerum?

Idag har vi vägning idag, men nu är man inte lika nervös iaf. Vi håller tummarna för er och vad gulligt av personalen att de/ni firar vikt uppgången. Han är duktig din lillkille, och sööööt :) Fast det är ju storpojkarna oxå, du får tungt när de blir äldre och det kommer ränna flickor hos er :)

2010-11-01 @ 08:55:03
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0