Huvva...lill älsklingen min

Nu ligger min vackra pojke hos mig på mitt bröst och mår hur bra som helst. Vi har hunnit med massor av mys på morgonen. Är såå himla mysigt att ligga i sin säng med världens vackraste pojke susandes bredvid en.


Däremot så har han haft en ganska dipp idag så vi fick masera han på ryggen så hjärtljudet skulle bli normalt igen. Är så himla obehagligt när de händer. Man blir livrädd att han håller på att dö eller nått sånt. Huvva de är inte kul alls.

Idag har de tagit prover på lilleman. Såg så hemskt ut. Först så stack de han i handen och de ville sig inte sen stack de han igen på samma ställer på handen. Funka inte då heller så till slut tog de i armvecket. Då fick de blod och de kom mycket. Var rent tvungen att sätta mig ner för ja kände så blev matt. Är inte kul att se när de sticker sin lill humla. Men tur att han inte reagerade. Sov vidare. Hade nog varit ännu jobbigare om han blivit ledsen och de.

Ska snart äta lite. Försökte prova på ammning och se om han var sugen på att suge men han blev nog gode så matt av provtagningen. Efter maten ska han få bada. Var egentligen meningen att han skulle ha fått bada tidigare men då skulle även min rumskompis bebis bada så de fick gå före eftersom ja visste att de skulle få fara hem på permis. Snacka om att de var snällt gjort.

Skriver mer sen och lägger upp lite mer bilder på lilleman.

Var allt från oss för denna gån

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Jenny V

Hej gumman...

Skickar en STOR kram från mig till er & hoppas att ni har det bra..Hoppas lilleman växer sig stark så att ni snart får komma hem med honom..Förstår att dina killar är det bästa du har <3 Såååå härligt.



Här e allt bra med oss, tycker William blitt så stor nu så jisses-tiden går verkligen undan..

Men ha de så bra vännen en massa kramar // Jenny V

2010-10-27 @ 20:38:49
Postat av: Anna

Jooo var jätte snällt att vi fick bada före så vi fick åka hem!! =) Julia hälsar till er!!

De hittade hennes hand och fotavtryck. Nu ska jag läsa vidare i din blogg :)

2010-10-30 @ 09:24:21
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0