Mys mys och åter mys

Detta är vad jag har ätit nu tills kvällsfika och lilleman ligger och solar på plazan.

 

Dagen har innehållit massor av mys mys mys. Även har han fått bada som ändå inte var så plåkigt. Inge gnäll eller så utan de var en riktigt nöjd liten kille.
Har fått medicin som innerhåller kofferin så han inte ska ha så mycke dippar och de har blivit bättre idag.
JAg verkligen älskar att ha min lilleson bredvid mig. I natt är de första natten som lilleman ska få sova i mitt rum. Ska ge han mat vid 11 tiden sen så kommer nattpersonalen och ger honom under natten. Förhoppningsvis så kommer Robban hit i morgon och håller oss sällskap.

JAg verkligen älskar min lille son som är hur duktig som helst. Men ja saknar mina andra småtroll enormt mycket. Huvva de är inte kul att vara ifrån dem såhär mycket. Ja hade önskat att detta hade hänt när vi vänta vårt första barn eftersom de är inte lätt att känna sig så splittrad. Allt blir så mycke mer komplicerad när man har barn redan. Men allt kommer att lösa sig till slut men de är inte lätt får ja säga er.

Lite bilder från lillemans bad.

 
      

Förresten sitter och funderar på vilket namn Lilleman ska heta har lite förslag så ni får mer än gärna tycka till vilket av dem som ni tycker skulle passa honom. Sen om vi väljer de är en annan fråga =)

Neo    Mio    Malte  Milo   Vincent    Zeb    Leo    Leon

Det var allt från oss för denna dag. Snart ska min lille plutt få man och sen blir de att pumpa ut innan ja lägger mig, MEn som sagt igen så säg gärna vilket namn ni tycker bäst om.

En liten sak till. Har bett om hjälp tidigare angående min Head. Så om de finns nån vänlig själ där ute som kan hjälpa mig med den så skulle ja blir mer än glad för ja vill gärna uppdatera bilderna på kidsen och även införa lillaman med.

Tjingpling för mig Sverige

Kommentarer
Postat av: Linda

Mio tycker jag är ett väldigt fint namn =)

2010-10-28 @ 07:40:13
Postat av: Anonym

åh vad svårt med namn...tycker att Vincent är fint ... men då de andra pojkarna har namn på M kanske det är roligare med ett namn på M ... isf röstar jag på¨Malte.... =)

2010-10-28 @ 09:17:46
Postat av: Linn, Oliver, Felicia

det var jag som kommernterade nyss, vet inte varför det försvann mitt namn och så.... kram//Linn

2010-10-28 @ 09:18:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Rutmarie

Först ett stort grattis till eran 3:dje prins.

Jag skulle rösta för Mio eller Malte.

2010-10-28 @ 13:43:31
URL: http://sakerilivet.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag röstar för Mio :-)

2010-10-28 @ 14:12:27
Postat av: Erika

gud så vacker liten kille ni fått!! Stort grattis till er:))

Ligger han på 56an i Sunderbyn? Tycker mej känna igen rummena;)

Kram och hoppas ni får åka hem snart :)

2010-10-28 @ 17:42:01
URL: http://helvetia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mio eller Milo tycker jag! :) Himla SNYGG han var lillhjärtat ;)

2010-10-28 @ 21:47:23
URL: http://kisseee.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!

Stort grattis till eran tredje prins!! Jag röstar på Malte.. Stora kramar från oss i Falun

2010-10-29 @ 07:29:55
Postat av: Lena

Jag röstar på Milo eller Leo =)

2010-10-29 @ 09:02:07
URL: http://lenafunke.blogg.se/
Postat av: Malin, Viggos mamma

vad vacker han är! stort grattis till er <3

Leon var lite anolunda, det gilla jag!

Neo är också fint :)

sköt om er!

Kramar från Malin Jakobsson och son Viggo

2010-10-29 @ 10:58:57
URL: http://marilynjacob.blogg.se/
Postat av: Anna

Röstar på Milo! Det var finfint och passar er söta krabat!

2010-10-31 @ 15:28:24
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0