Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka på sjukhuset med lilleman. Oj vad jag har längtat efter han men ja känner mig så hemsk att ja måste lämna de andra små trollen.

I morse vaknade vi runt 7 tiden men drog oss i sängen till kl 8. Sen blev de frulle för kidsen. Vid 9 tiden kom Malin och Mia förbi och höll mig sällskap ett tag. Var riktigt trevligt.

Däremot så var de jobbigare att va hemma än va ja hade trott. Inte för att ungarna var i sitt esse utan att ja inte kunde riktigt ta hand om dem speciellt Malcom pga snittet. Efter mycke om och men så bestämde jag och Robban att ja skulle åka tillbaka redan idag ist för i morgon.
När ja skulle gå in igen på sjukhuset börja ja gråta lite eftersom ja kände mig sååå himla misslyckad. Är inte kul att känna att man inte räcke till och att man är en dålig mamma.

Väl framme hos lilleman så satte jag mig med honom några timmar. Rent av somna eftersom ja var helt slut i kropp och knopp. Sen vid 5 fick jag veta att jag skulle få ta in han i mitt eget rum och mysa där med han ist. Gissa om jag blev glad. Bara känslan över att få ha han hos mig.

Vart även att göra en hand och fotavtryck på honom idag. Så himla fint de blev och han var kolugn. Halvsov under hela tiden...hihi...de är min skönunge.

Blir inte så mycke skrivande idag utan jag avslutar med lite bilder på skön ungen vår.

                        

                        

                         

                          

                         

                          

                         

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Linn

så fin han är=) Förstår att det är jobbigt...men du/ni gör det bra...inte alla som skulle klara det lika bra, tårar hör ju till, Du är inte misslyckad som mamma snarare tvärtom, en mkt bra mamma(!!!)...kramar till er alla!



//Linn, Felicia och Oliver

2010-10-27 @ 10:40:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Känn dig inte misslyckad, du är ju en jätte bra mamma Ninnie! Hoppas allt går som det ska så ni får komma hem snart! Och så liten och söt han är! :) Kram Sabina!

2010-10-27 @ 22:14:14
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0