Dagis och klippning

Gu va trött ja var i morse när väckarklockan ringde vid halv 7. Ville verkligen INTE stiga upp. De ville inte pappa heller men de ville barnen. Så då var de bara att klä dem och göra frulle till dem. Vi åkte och lämnade av Melwin på dagis sen åkte vi förbi Linda och Vilja och drog upp dem. Menar får ja inte sova så får ingen annan göra de heller...haha...Blev lite lek för ungarna och husprat för oss vuxna. Sen var de bara att dra mot dagis igen och lämna Malcom på dagis för ja skulle prova lämna han där 1 timme själv. Har gått hur bra som helst för Malcom på dagis i veckan. Har inte varit brydd om mig för 5 öre. Lekt och grejjat på. Däremot så har ja sett att de varit super jobbigt för Melwin. Men ja förstår han. Han är ju inte van att ha mig där så mycket som i veckan så de har varit många krokodiltårar för han i veckan. Kommer bli skönt när de går tillbaka till de vanliga då man bara lämnar dem och hämtar dem. Får se hur Malcom kommer reagera när han ska vara där hela dagar när ja ska jobba. Kommer vara en supertrött liten kille då på kvällarna. Men de får vi ta när vi kommer dit.

Sen till en annna rolig grej, En kompis till mig fick en son i går kväll. Så himla kul. Skönt att hon slapp gå över tiden denna gång. Tror den starka indiska maten som vi åt i förrgår gjorde susen. Vi skrämde ut han. Så än en gång ett jättestort grattis till er min vän och ja längtar tills man får se snyggot.

Ikväll är ja solo här hemma eftersom Robban for med en polare på bio. Tyckte ja var bra för han gör så sällan sånna saker. Kan vara även skönt för honom att få fara iväg och komma ifrån fam lite granna. Ni som har småbarn hemma vet hur skönt de kan vara att bara få fara iväg och göra nått för sig själv utan familj och barn. Tror de är väldigt nyttig att man som förälder kan göra nått tillsammans eller var för sig utan barn. Få känna att man inte behöver göra allt med barnen fastän man älskar dem. Tror man blir en bättre förälder och partner då. För de är väldigt påfrestande att vara småbarnsförälder. Nu ska ni inte tro att ja ångrar mina barn för de gör ja inte. De är mitt allt och ja älskar dem så himla mycket. Skulle kunna offra mitt liv för de. Men de är inte en dans på rosor att ha barn.

Ska bli såå himla kul att få en liten till som man får ge all sin kärlek till. Helt sjukt hur myck kärlek man kan ha. Älskar min karl massor men den kärleken man har till sina barn går inte beskriva i ord. De är en ovillkorlig kärlek som aldrig kommer försvinna.

Gisses va djup och mogen man låter helt plötsligt. Ja ja, kanske beror på att man är mogen och djup av sig..ha ha.

Nä nu ska ja hoppa in i duschen och sen blir de nog sängen för de blir en tidig morgon i morgon med.

Sov gott alla där ute

Tjingpling på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0