Shopping och bio

Vaknade idag vid 5 tiden av att Malcom tyckte att vi skulle göra morgon. Han vakna samtidigt som Robban kom upp och la sig i sängen ist för soffan. Tror ja drog mig i 1,5 timma tills ja äntligen masade upp ur sängen. Då var ja sååå himla less på att höra " Mamma, ja vill äta frukost med chokladflingor och mjölk" Sen att man hörde även " Mamma, ner, mamma ner" 38 miljoner gånger.

Åt frulle med kidsen medans Robban fick sova vidare. Blev slapp framför tv sen ett tag innan jag vid halv 11 tiden fråga Melwin om han inte kunde gå upp och väcka pappa sin.

När väl Robba tog sig upp och ätit lite så blev de bestämt att vi skulle dra till Piteå för Robban och Melwin skulle fara och se Toy Stories 3. Kan meddela att de var en glad och längtansfull kille som satt i bilen sen. Hela ansiktet lös upp hela bilresan, men han även sova en liten stund.

Jag och Malcom släppte av dem vid Bion sen traskade vi runt på stan och shoppa. Blev endel handlande. Hitta resenter till Sixten och Tova. Även 5 par sockar och 1 par kallingar åt Melwin med Spindelmannen och Battman. Ett startpaket åt Bebis och pyjamas åt Melwin. Jag och Malcom var de enda som inte fick oss nå denna gång.

Sen när bion var klart åkte vi för att hälsa på pappa en sväng och se hur han mådde. Efter ett tag drog vi tillbaka till byn och fick finfrämmande av Malin, Henke, Söt Tova och snygg Sixten. Sååå himla söt han var och såå liten. Helt sjukt va små de är. Man glömmer bort de varenda gång. Kan som inte tänka mig att mina små älsklingar har varit så där små. Dessutom så var Melwin 1 kg lättare och 2 cm kortare än Sixten. Hur liten var inte han då för Sigge var inte stor.

Blev mycke prat och lek för ungarna och ja fick nöjet att hålla i Sixten en stund och bli ännu mer längtansfull efter våran lilla bebis.

Var 2 tröttta killar som somnade sen när de for hem. Somnade på 2 röda. Hoppas de sover bättre i natt och inte vill vakna lika äckligt tidigt. Men som tur är så kommer ja få sovmorgon i morgon. Hur söt och underbar sambo har man inte.

Ska snart gå och lägga oss men ja tänkte visa lite av mina inköp idag.

Till Tova och Sixten blev de:
body l/s ATLANTICbyxa rak med dragsko SVART

Till Tova blev de en Hello Kitty klänning och tights, hitta tyvärr ingen bild




Till Bebis



Åt Melwin blev de


Även sockar med spindelmannen och batman plus kallingar i spindelmannen,

Nä mina vänner nu blir de sängen.

Sov gott

Tjingpling på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0