Första inlägget för i år.

Idag är de måndag den 3/1-11. Första måndagen på detta år. Den har vi inlett med att sova till nästan kl 9. Så himla skönt.

Blir en lugn dag idag eftersom jag känner mig som Agda 100 år. Har i några veckor känt av ryggen men i går morse vaknade jag av att de gjorde såå ohyggligt ont. Har fått min ischiasnerv klämd. Säger bara att ja typ vill dö av smärta. Men jag har en snäll svärmor som ska komma med Alvedon Forte. Hoppas de hjälper lite iaf så man kan bli någorlunda normal.

Så hur kan detta år tänkas bli??? De första som ja ska göra är att köpa ett kort på Korpen för nu ska ja komma igång med träning så man blir av med allt överflödigt fett som man har lagt på sig sen man fick kids. Har även funderat på att prova LCHF. Är de nån som har provat de och kan säga för och nackdelar med de.

Sen en annan stor händelse i år är att JAG blir hela 30 år...wohooooo. De säger ju att livet börjar efter 30. Får se om de stämmer.

Har faktiskt inte så mycke intressant att skriva idag. Ska börja med lite mat åt kidsen se de går att vara uti sen i dag..ha ha..även Malcom ska sova en liten sväng så han blir mysgrabben han i vanliga fall är.

Mario ligger i soffan och myser på. Han är så söt så man vill bara äta upp han. Börjar var mer och mer vaken och ibland ser de ut som han har saker att berätta för oss. Börjat prata lite oxå...på sitt språk så klart.

Tror 2011 kommer bli ett superår för fam Nilsson. Känner på mig de.

God fortsättning allla

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0